luni, 3 octombrie 2011

Marea Disperare

Când un produs e gratis, atunci tu eşti cel care se vinde ... ăsta e unul dintre motivele pentru care nu mă duc la Desperados Party. Iar modalitatea de obţinere a invitaţiilor e al doilea. Adică tre' să dai like la pagina lor de feisbuc şi nu mai ştiu ce să faci acolo ... Îmi place Stella Artois şi n-o să dau like la alte beri. Bun, beau şi alte beri, când n-am încotro, la tot felul de evenimente sponsorizate, gen TMBase - Heineken sau Parov Stelar, Jamiroquai - Becks şi Sonisphere - Tuborg.

Acuma stau să mă gândesc dacă pentru Ursula 1000 are rost să mă compromit. Pe tip l-am văzut acu ceva vreme, prin 2008, în The Note, şi, mai mult m-a impresionat tricoul ce-l purta decât muzica ce a pus-o. Albumele lui sunt ok, ascultam acu ceva vreme, dar ca live-set cam lasă de dorit. De restu' nu comentez că nu-i ştiu decât vag.

Tricoul cu pricina 

Unde vezi un chel pe lângă scenă, io-s ăla


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu