miercuri, 5 decembrie 2012

poveşti de adormit copii mari

Cu un pic de întârziere, din episodul de azi puteţi afla cum am dormit eu în weekend şi, mai important, cine mi-a spus poveşti de adormit copii. 

ŞOC: Neagu Djuvara, Andrei Pleşu şi David Lynch narează pentru Moş Ene. Îi vrei la Steaua?
Lăsând gluma la o parte, că e mult de scris, să purcedem.

Vineri a fost ziua naţională. Am zis să intru şi eu cumva în atmosferă şi am considerat că ar fi frumos să citesc ceva legat de România. Oricum, de ceva vreme era pe lista de aşteptare cartea lui Neagu Djuvara "O scurtă istorie a românilor povestită celor tineri" şi ce moment mai prielnic pentru a o începe decât 1 Decembrie. Long story short ... am făcut rost de audiobook - în mod tradiţional, românesc ;). Dau play, ma întind pe canapea, bătrânelul simpatic începe povestirea: daci, romani, războaie, columna lui Traian, invazii barbare, vizigoţi, ostrogoţi, gepizi, Gelu, Vlad, Menumorut, primul descălecat ... somn.

Sâmbătă dau pe iutub peste documentarul David Lynch: Eraserhead Stories. Couch Mode on, Mr. Lynch povesteşte cum a făcut el filmul, de unde a făcut rost de finanţare, casting ... somn.

Duminică, ora 13.05. Evident, apropotv. Faină treabă partea "hipsterească" a emisiunii, haios. Doar că apare şi Andrei Pleşu în emisiune, nu mai reţin motivul pentru care a fost invitat. Şi începe şi el să povestească despre ceva şi ... somn.

Bineînţeles că după atâtea zile de somn, duminică noapte n-am mai putut dormi, aşa că m-am uitat în întregime la Eraserhead Stoeries.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu