sâmbătă, 16 iulie 2011

Testing? Testing!

Daca nu ti-ai dat inca seama, asta-i un test. Ce testez? Nimic deosebit, doar telefonul meu. Am un Nokia C3 - made in Jucu. N-am sustinut ca modelul asta ar fi smartphone, dar, postarea asta o scriu de pe el. Daca apare pe blog, atunci e smartphone si cred ca ar trebui gasita o alta denumire pentru telefoanele din categorrile superioare. Oricum, nu "genius phone", am alergie la cuvantul asta, e atat de folosit, incat orice cacat a ajuns sa fie genial in ziua de azi.

Later edit: na fain, pot sa blogger-esc de pe mobil, fără diacritice, fără titlu (asta probabil din vina mea, sau a reţelei, nu am reuşit încă să-mi dau seama) şi fără aranjarea textului. N-am încercat sa pun poze, video sau audio şi nici link-uri.

Concluzie: pot să scriu rapid ceva, cât să nu-mi uit ideea, până dau de un comp. Bun aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu