joi, 14 iulie 2011

ritmul contează

Ieri mă sună un amic să-mi zică că e un party în Manufactura, Pin-up Party & lansare oficiala Trei Ceasuri Rele Radio stream. Bun, ştiam de event, că îl aveam trecut pe Facebook, la Maybe Attending. Mă gândesc că o să fac ceva poze, poate ies şi câteva fotografii, aşa că dau Attending si confirm amicului că ne vedem la o bere.  Oricum, muzica rockabilly mă pasionează de ceva vreme, dar despre asta în episodul următor, ştiţi voi, vorba celor de la Teleenciclopedia.

Înainte să ajung în locaţia stabilită, dau o tură pe la Kino+, să văd "Asasinul Ţarului" un film rusesc din 1991, nominalizat la Palme d'Or, pe care vreau să-l văd de când am citit descrierea din broşura festivalului:

"În noaptea dinsre 16 spre 17 iunie 1918, la Ekaterinburg a fost ucis, fărăr judecată, ţarul Nikolai al II-lea împreună cu familia şi apropiaţii săi. După câteva zeci de ani, un martor ocular, fost deţinut, iar în prezent - vechi rezident al unui ospiciu, povesteşte despre evenimentele petrecute în acea noapte îngrozitoare, considerându-se asasinul ţarului."

În fine, filmul a fost reprogramat din cauza unor probleme tehnice legate de subtitrare, cred că pentru azi de la ora 17.

Trecem peste asta ... ajung în Manufactura, muzică bună, bere rece, atmosfera faină, gagici îmbracăte şi coafate retro, conform stilulului rockabilly, o grămadă de pozari, asa că nu m-am mai obosit să trag şi eu câteva cadre, cu excepţia acestuia

Am plecat destul de devreme, în jur de 12.30, dar e ok, ţinând cont că era mijlocul săptămânii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu