miercuri, 7 septembrie 2011

"face it"

Nefiltrata vs. Fresh-u' de Bergenbier e o aberaţie totală. OK, o fi faină reclama, zice lumea, dar "face it", nu cred ca houserii beau în club Bergenbier cu lămâie, eventual Becks Lemon sau Tuborg Tropical, în cel mai rău caz Redd's sau mai ştiu eu ce combinaţii din astea mai există. Cât despre textele cu maşina, sunt mai penibile ca a lui Fizz 

Celălalt grup, ascultătorii de rap, beau la PET, că e multă şi ieftină. Când zic că o ard fără filtru, cred că se referă la altceva ...


Şi totuşi, care e targetul? Adevărul e că nu-s fan al berii nefiltrate, am avut o perioadă acum vreo două veri, cam aşa, când le degustam, dar mi-am revenit. Pentru mine, berea trebuie să fie amară. Am încercat Bergenbier-ul nefiltrat, ce-i drept, la doză, şi nu acum, după ce am văzut reclama, ci acu câteva săptămâni, când mi-a sărit în coş dintr-un raft de market.  

Sfat: consumaţi alcool cu moderaţie, iar dacă moderaţia nu e disponibilă, eu sunt :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu