duminică, 11 septembrie 2011

pinhole camera workshop

Am fost şi eu weekend-ul ăsta la pinhole camera workshop, ediţia a II-a, organizat de Asiciaţia Culturală "Am o idee mai ARTfel" în Aether Native. Pe prima o ratasem, că deh, n-am fost în oraş. Aşa că am înfăţat să meşteresc o pinhole camera, deşi nu cred că voi folosi vreodata una, asta pentru că procesarea fotografiilor se face în camera obscură şi de unde aşa ceva la bloc? În general, procedeul e simplu: se ia o cutie de carton sau metal, în stare bună şi care să nu permită pătrunderea luminii în interior. Cutia se căptuşeşte în interior cu hârtie neagră.








Apoi se face o gaură cu un ac, care se acoperă. Ea rămâne descoperită doar pe perioada expunerii hârtiei fotografice.





Pe partea opusă orificiului, se pune hârtie fotografică. Asta se face în camera obscură.
Lumea a plecat prin oraş la capturat de imagini. S-au făcut portrete şi autoporterete




Şi rezultatele ...


Cât despre fotografiile mele cu pinhole camea, pot fi folosite cu succes la testul Rorschach.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu